Co zrobić jeśli podczas montażu uszkodzę jeden z elementów mebla?

Producenci mebli umożliwiają zakupienie pojedynczych elementów składowych przez "reklamację odpłatną". Niestety taka reklamacja trwa dłużej niż zamówienie całego mebla. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Czy muszę być zarejestrowany aby dokonać zamówienia?

Nie, rejestracja nie jest konieczna by kupować w naszym sklepie. Wystarczy wypełnienie formularza zakupu.
Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, towar można odbierać osobiście w naszych sklepach stacjonarnych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru.
Czy można dokonać zwrotu otrzymanego towaru?

Klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Towar należy dostarczyć do jednego z naszych sklepów stacjonarnych na własny koszt.
Czy mogę kupić meble na raty?

Oczywiście, można wybrać taką opcje w formularzu zakupu. Sprzedaż ratalna jest prowadzona za pośrednictwem Santander Consumer Bank oraz Sygma Bank.